Blogger Widgets

Translate

Merdeka!!

Merdeka!!

Friday, February 11, 2011

Isteri pertama Najib Razak - Puteri Zainah Iskandar

S.R.Malini, Malaysia Nanban Daily
Semua orang tahu Datin Rosmah ialah isteri kedua Dato Seri Najib Razak, PM Malaysia. Janda Najib ialah seorang insan bernama Puteri Zainah binti Iskandar, perempuan pertama yang bersama Najib membina kehidupan. Siapakah Puteri Zainah ini? Dia adalah wanita pertama yang berada di sisi Najib. Wanita pertama yang berada di kiri Najib

atas pelamin yang kilau gemilau. Wanita pertama yang menjadi teman tidur Najib yang sah. Wanita pertama yang meyendukkan nasi ke pinggan Najib. Wanita pertama yang mengambil baju dan seluar Najib untuk ke pejabat.

Betapa pun ada kuasa yang cuba menafikannya, namun sejarah dan biologi tidak boleh menafikan bahawa darah wanita ini ada dalam tubuh tiga orang anak perdana menteri itu; Mohd Nizar, 32, Puteri Norlisa, 28 dan Mohd Nasifuddin?

Puteri Zainah masih hidup dan masih sihat. Cebisan kenangan indah dan buruk beliau dengan Najib masih terpampar di kepalanya. Dia juga berhak sebenarnya bercakap mengenai Najib. Dia masih waras untuk bercerita segala-gala dari malam pertama sehinggalah kemalam terakhir kehidupan rumah tangganya dengan Najib.

Sebelum Datin Rosmah Mansor menjelma dalam lataran hidup Najib, Puteri Zainah atau lebih dikenali dengan Ku Yie inilah yang mengikut Najib ke majlis-majlis kerajaan. Yang menemani Najib menziarahi rakyat di Pekan dan seluruh Pahang semasa Najib menjadi Menteri Besar Pahang dulu. Ku Yielah yang menjadi pujaan dan kesayangan Tun Puan Rahah

47 comments:

  1. =Jodoh pertemuan di tangan Tuhan

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg ini lain sikit...adaka tuhan menghalalkan cara ini ??? manipulasi

      Delete
    2. Fitnah, Farid Ismeth Emir tak penah pon kawen ngan rosmah mansur..bukti disini...

      http://www.youtube.com/watch?v=JxTL1W_5Tg0

      Delete
    3. bezanya...sya dh nikah 3x tak pernah kecoh satu malaysia..MUNGKIN.. kalau saya ni seoring VVIP dh kena KUTUK sampai kering tulang..

      Delete
  2. Betul jodoh di tangan Allah kita akur ketentuan-Nya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul ke Allah yang cari jodoh? kalau tinggal kan isteri mearana dengan anaknya yang masih kecil tapi kamu romen dengan isteri muda, itu kamu panggil jodoh Allah? Atau gatal?

      Delete
  3. buduh juga komen kamu ni hahahha

    ReplyDelete
  4. kalo kak mah tu masih ngan farith ismeth lagi, blm tentu dia dpt beli cincin usd24juta tu kan!! gaji kat RTM tu brapa la sgt klau d bandingkan ngan komisyen scorpene tu....

    ReplyDelete
  5. sepatutnya dia kawen dua je ler

    ReplyDelete
  6. inilah yang disebut surga dunia. siapa pun mereka haya Allah je yang tahu. nanti...apa yang mereka 'tabur' itu juga lah yg mereka 'tuai' nanti (pada hari akhirat).

    ReplyDelete
  7. hanya kerana pangkat dan kemulian dunia satu malaysia lupa buruk perangai mereka...kemudian kita ramai2 puja dan agongkan mereka kononnya sebagai orang terhormat....

    ReplyDelete
  8. NKRA-NAJIB KERJA ROSMAH ARAH

    ReplyDelete
  9. Jangan lah jeles.. biasalah artis.. ini dah rezeki rosmah.. apalah kamu ne asyik dengki orang saja...

    ReplyDelete
  10. PM Malaysia....hahaha....

    ReplyDelete
  11. Vivian Ail IbrahimMarch 5, 2012 at 11:17 AM

    Kenapa semua mengatakan Jodoh tu ditangan TUHAN. Kalau ada silap dan salah, TUHAN pula di salahkan? Berbaloi kah tu? TUHAN sudah memberi kita tubuh dan segala galanya justru itu apa2 Manusia buat adalah perbuatan kita sendiri. Jangan salahkan TUHAN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju 100% dgn pendapat Vivian....

      Delete
    2. Berapa RM nagip tebus c rosmah ya? Atau kah tuhan jg yg tebus?

      Delete
    3. tu bukan urusan ko hb lian jun.. tuhan kami iaitu allah swt yg tentukan jidih pertemuan.ajal dan maut..klau ko bukan islam jgn cuba main2kn tuhan kami..

      Delete
    4. Memang benar Tuhan kami ALLAH swt dan dia yang tentukan segalah suatu tapi kita juga kena faham bahawa ALLAH kurniakan otak dan isikannya dengan akal yang sempurna supaya kita melakukan segala-gala perbuatan dengan sempurnanya. Buat apa kita sebut ALLAH yang tentukan bila kita sendiri buat suatu-suatu perkara tanpa memikirkan baik/buruknya.

      Delete
  12. Make sure the accountability is honoured indeed but not in words!!!

    ReplyDelete
  13. habis madu sepah di buang....

    ReplyDelete
  14. Dahulu kuyie bekerja sebagai receptionis di jabatan komunikasi Malaysia Airlines..

    ReplyDelete
  15. kononnya sebab education kuyie ni agak kurengg, receptionis jerla katakan so najib malu nak bawak dia beriringan bersama..kononnyer rosmah tukan pandai jadi dia lah selayaknya seiringan dgn najib.. tapi dia sedar tak mak dia Toh puan raha tu pandai sangat ker?elok jer ikot bapak dia berkempen.tak adil najib ni...jadi Pm jugak bapak dia...sebab pandai sgtla rosmah tu bakal jadi penyebab tersungkurnya kerjaya najib..sebab pandai sgt perabihkan duit negara...amikkkk kooo..allah tu maha adil...keadialn untuk kuyie bakal tiba

    ReplyDelete
  16. APAPUN dalam hal keluarga orang lain kita seharusnya jangan menjaga tepi kain diorg tu. kalau benarpun apa yg kamu org baca buat jangan sampai mengaibkan orang lain. kalau benarpun isteri najib pertama ini bermaslah jangan kerana itu menjadi penyebab perceraian biar tuhan yang menentukan. Apa yang menghaeran kan saya kenapa anak da 3 orang baru tahu kuyie tu gila babi. Semua ne hanya alasan untuk memburukan orang lain dengan harapan tindakanya itu adalah kebenaran d mata orang tapi di mata tuhan lain halnya. biar la kuyie tu gila babi asalkan dia hidup aman tanpa ganguan, biarla dia hidup harmoni bersama anak dia 3 org itu.
    bagi yg kedua ne jangan menangis bila PRU 13 tersungkurnya PM kerana sebahagian kekalahan PM adala akibat isu2 yang ada kaitanya dengn cicin 24 juta dolar harganya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous.. ko kata jangan jaga tepi kain org, ko sndiri pun sibuk pasal tepi kain dorang tu.. pa hal.. ? ko ni, gajah depan mata tak nmpak, kuman seberang laut nmpak.. dupang !!!

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  17. Yang mulia puteri keturonan raja. Yang ni nenek kebayan panca delima.najib.. najib tak boleh lari nek mah banyak sakti{pinjam lrik musang berjangut]

    ReplyDelete
  18. Andu bah Puteri Ku.. beginilah nasib lau si lelaki dah gila kat pompuan lain.. takpe evey dog has its day kata orang putih.. tunggulah bila hari susah datang...

    ReplyDelete
  19. Kesin.. kana kasi tinggal..tapi tidak apa...ada juga balasan nanti...

    ReplyDelete
  20. penulis blog, minta maaf ye..yg kawen ngan fazly penyanyi 2 bukan farid esmeth..bapak azrene (isteri fazly) adalah suami pertama datin rosmah ye..yg ke2 baru encik farid tu n lastly dato najib kite

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul... first husband dia aziz

      Delete
  21. Jodoh di tangan Tuhan? Perkahwinan Musa dan Hagar tidak dipersetujui oleh Tuhan dan kutukan diletakkan ke atasnya. Byk jodoh berlaku atas kehendak manusia. Bagaimana pula yang adik-beradik berlain ibu terbakawin kerana tidak pernah kenal sebagai bersaudara? Bagaimana yang dipaksa kahwin, seperti di byk negara ada orang-orang tua 70-an berkahwin dengan budak-budak bawah umur? Itu kehendak Tuhankah?

    Tolonglah kawan! SEDARLAH BAHAWA BYK PERBUATAN MANUSIA MENYEBABKAN PERLANGGARAN TERHADAP TUHAN, DAN BYK JUGA PERKAHWINAN BERLAKU KERANA PENGARUH IBLIS (SYAITAN)!!

    ReplyDelete
  22. Fitnah, Farid Ismeth Emir tak penah pon kawen ngan rosmah mansur..bukti disini...

    http://www.youtube.com/watch?v=JxTL1W_5Tg0

    ReplyDelete
    Replies
    1. BACA ASAL USUL ROSMAH MANSOR.
      http://blogslucumenarik.blogspot.com/2012/03/sejarah-dan-asal-usul-rosmah-mansor.html

      Delete

    2. Alah aku tak hairanlah banyak blog muat turun naik cerita fasal Najib dan Kak Mah kita.. Lantaklah. Siapa suruh buat jahat tentu orang tak suka nkan betui tak Jib?

      Delete
  23. What a stupid man, we have for a PeeeM... This puteri is so much more beautiful than the fat lady of Malaysia!!....

    ReplyDelete
  24. With 3 children he got fed up so he bocor one more to check tightness only to find train also can make u-turn.

    ReplyDelete
  25. Nie la akibat termakan terlalu banyak nasi kangkang si rosmah tu!

    ReplyDelete

  26. Dah jodoh apa nak buat.. Bagus juga post ni bikin santapan rakyat..

    ReplyDelete
  27. 1st wife more beautiful then kak rosmah that..eyes oh eyes... ^_^ if 2nd wife more beautiful then 1st wife i feel no wonder...but this..i wonder.. (young people thought)

    ReplyDelete
  28. all the past...ady be a past tense...jz looking for the future ..not for blame...

    ReplyDelete
  29. Wah this blog got this story ah? Well done. It is a good read ... Thanks

    ReplyDelete

Search This Blog

Loading...